Kdo jsme Poradenství Naše vize Náš tým Blog Kontakt
NAŠE VIZE
více
VYTVÁŘÍME PŘIDANOU HODNOTU
Při definování Role jsme se kriticky zamýšleli nad smyslem a výhodami skupiny oproti samostatné praxi jednoho odborníka. U každé činnosti jsme si kladli otázku, zda má smysl nejen v této době, ale i v budoucnu.
ROLI SPOLEČNOSTI DELTA FINANCE, TÝMU ODBORNÍKŮ, POTOM SPATŘUJEME ZEJMÉNA V TOMTO:
sdílení informacíodborný a osobnostní rozvojvysoké provize
výběr poolurozvoj kritického myšlení
Firma je platformou pro setkávání poradců a sdílení zkušeností. Poradci se mají s kým poradit, mohou se inspirovat. Je to model, který nám dává smysl nyní i za 10 let. Ve skupině se poradce rozvíjí více než když pracuje sám. Skupina poskytne zpětnou vazbu, bez které přichází stagnace. Dále poskytuje potřebnou inspiraci, která pomáhá rozvoji. Díky společnému objemu dosáhneme na vyšší provize dnes i v budoucnu. S větším objemem je obchodní skupina silnější a svobodnější. Neustále sledujeme konkurenci a vyhodnocujeme, zda pool, pod kterým aktuálně jsme, je pro nás nejlepší na trhu. Na trhu probíhá výrazná technologická inovace a firmy vyvíjí užitečné nástroje a aplikace usnadňující každodenní práci. Pro firmu je třeba zajistit ty nejlepší z nich. Věříme, že kritické myšlení je v osobnostním rozvoji poradce klíčové. Vede k samostatnosti, orientaci na trhu, nadhledu a profesionalitě.
NAŠE VIZE
Vize je pro nás ideálním stavem, ke kterému společně směřujeme. Ano, s pokorou přiznáváme, že k ní máme na míle daleko, ale zároveň sebevědomě dodáváme, že jsme plně odhodláni k ní směřovat.
odborní a charakterní poradcikancelář v každém větším městě
maximální efektivitakvalitní značka
vysoké provize
Poradci nebudou mít strach poslat svého nejlepšího kamaráda ke kterémukoliv jinému kolegovi z firmy. Klient se k nám rozumně dostane na osobní jednání kdekoliv v ČR. Všichni poradci ve firmě díky aplikacím a systémům maximálně využívají svůj obchodní potenciál, svůj klientský kmen a svůj čas. Poradci vnímají DELTA Finance jako kvalitní skupinu, ke které rádi patří. Výkonní poradci nemají provizní motivaci přejít ke konkurenci. Trh je vyrovnán.
SLEDUJEME TYTO TRENDY
1. Výkonný poradce dosáhne na vyšší provize
Pooly i MLM firmy jsou schopny dát poradcům více než dříve. Výkonný poradce roste na hodnotě. Pokud výkonný poradce oznámí svůj odchod, zpravidla dosáhne razantního navýšení provizí bez dalších kritérií.
2. Elektronické sjednávání
Pooly i MLM firmy vyvíjí různé softwary a aplikace, které začínají být užitečné a nápomocné. Různé srovnávače a následné sjednávače začínají reálně šetřit čas poradcům tak, že nedochází ke snížení kvality poradenství. Počet produktů, které jdou sjednat elektronicky, roste. Vedle investic, cestovního pojištění a pojištění aut přibývá privátní majetek a život. Chystá se elektronizace procesu žádosti o hypotéku, čímž bude pokryta opravdu dominantní část produkce většiny poradců.
3. Internet
Internet prostupuje našimi životy napříč všemi činnostmi. Odborníci na marketing říkají, že Generace Alfa, která bude našimi klienty za 10 až 20 let bude komunikovat výhradně přes internet. Jako zástupci typicky osobního businessu čelíme zásadní proměně způsobu komunikace. Proměna odvětví bude pozvolná a nenápadná. Na jeho konci ale zůstanou poradci, kteří komunikují přes internet, blogují, tvoří video obsah a sdílí své profesní názory na sociálních sítích. Poradci, kteří pro své klienty vytvořili přidanou hodnotu nad rámec běžného webového srovnávače.
4. Odbornost poradců roste
Průměrný poradce na trhu toho ví více než před 8 lety, trh se také pročišťuje. Ano, nejsme stále spokojeni s průměrnou odborností poradců, ale připadá nám to lepší než v době, kdy jsme začínali s vlastní firmou.
5. MLM A PŘÍBĚH OSLÍKA
Co spousta poradců miluje? Představu, že nebude muset pracovat a budou mu chodit peníze. Vedení MLM firem pravidelně poradcům tuto představu servíruje jako hlavní hnací motor. A ono to funguje, jako mrkev zavěšená před oslíka. Poradce vidí pouze cíl, který mu byl naservírovaný, poslušně pochoduje řadu let, aniž by se rozhlédl kolem sebe. Plní limity, sotva stíhá uzávěrky, žene se za pozicemi a kvůli mrkvičce je schopen odevzdat polovinu své výplaty do struktury nad sebou.
NÁŠ NÁZOR NA TRH?
Zadejte svůj e-mail a my vám pošleme e-book.
E-mail byl úspěšně odeslán.
Něco je špatně a e-mail se neodeslal.
Kontaktujte nás
Radek Měřínský
Jednatel
merinsky@deltafinance.cz
+420 608 203 263
Jiří Šána
Jednatel
sana@deltafinance.cz
+420 732 582 969