ROLI SPOLEČNOSTI DELTA FINANCE, TÝMU ODBORNÍKŮ, POTOM SPATŘUJEME ZEJMÉNA V TOMTO:
sdílení informacíodborný a osobnostní rozvojvysoké provize
výběr poolurozvoj kritického myšlení
Firma je platformou pro setkávání poradců a sdílení zkušeností. Poradci se mají s kým poradit, mohou se inspirovat. Je to model, který nám dává smysl nyní i za 10 let.
Ve skupině se poradce rozvíjí více než když pracuje sám. Skupina poskytne zpětnou vazbu, bez které přichází stagnace. Dále poskytuje potřebnou inspiraci, která pomáhá rozvoji.
Díky společnému objemu dosáhneme na vyšší provize dnes i v budoucnu. S větším objemem je obchodní skupina silnější a svobodnější.
Neustále sledujeme konkurenci a vyhodnocujeme, zda pool, pod kterým aktuálně jsme, je pro nás nejlepší na trhu. Na trhu probíhá výrazná technologická inovace a firmy vyvíjí užitečné nástroje a aplikace usnadňující každodenní práci. Pro firmu je třeba zajistit ty nejlepší z nich.
Věříme, že kritické myšlení je v osobnostním rozvoji poradce klíčové. Vede k samostatnosti, orientaci na trhu, nadhledu a profesionalitě.
odborní a charakterní poradcikancelář v každém větším městě
maximální efektivitakvalitní značka
vysoké provize
Poradci nebudou mít strach poslat svého nejlepšího kamaráda ke kterémukoliv jinému kolegovi z firmy.
Klient se k nám rozumně dostane na osobní jednání kdekoliv v ČR.
Všichni poradci ve firmě díky aplikacím a systémům maximálně využívají svůj obchodní potenciál, svůj klientský kmen a svůj čas.
Poradci vnímají DELTA Finance jako kvalitní skupinu, ke které rádi patří.
Výkonní poradci nemají provizní motivaci přejít ke konkurenci. Trh je vyrovnán.
2. Elektronické sjednávání
Pooly i MLM firmy vyvíjí různé softwary a aplikace, které začínají být užitečné a nápomocné. Různé srovnávače a následné sjednávače začínají reálně šetřit čas poradcům tak, že nedochází ke snížení kvality poradenství. Počet produktů, které jdou sjednat elektronicky, roste. Vedle investic, cestovního pojištění a pojištění aut přibývá privátní majetek a život. Chystá se elektronizace procesu žádosti o hypotéku, čímž bude pokryta opravdu dominantní část produkce většiny poradců.
3. Internet
Internet prostupuje našimi životy napříč všemi činnostmi. Odborníci na marketing říkají, že Generace Alfa, která bude našimi klienty za 10 až 20 let bude komunikovat výhradně přes internet. Jako zástupci typicky osobního businessu čelíme zásadní proměně způsobu komunikace. Proměna odvětví bude pozvolná a nenápadná. Na jeho konci ale zůstanou poradci, kteří komunikují přes internet, blogují, tvoří video obsah a sdílí své profesní názory na sociálních sítích. Poradci, kteří pro své klienty vytvořili přidanou hodnotu nad rámec běžného webového srovnávače.
5. MLM A PŘÍBĚH OSLÍKA
Co spousta poradců miluje? Představu, že nebude muset pracovat a budou mu chodit peníze. Vedení MLM firem pravidelně poradcům tuto představu servíruje jako hlavní hnací motor. A ono to funguje, jako mrkev zavěšená před oslíka. Poradce vidí pouze cíl, který mu byl naservírovaný, poslušně pochoduje řadu let, aniž by se rozhlédl kolem sebe. Plní limity, sotva stíhá uzávěrky, žene se za pozicemi a kvůli mrkvičce je schopen odevzdat polovinu své výplaty do struktury nad sebou.
NÁŠ NÁZOR NA TRH?
Zadejte svůj e-mail a my vám pošleme e-book.
E-mail byl úspěšně odeslán.
Něco je špatně a e-mail se neodeslal.